7 FILMÓW O MODZIE

Na pewno wiele z was uwielbia oglądać filmy. I jestem również przekonana że kochacie modę. A co jak by połączyć te dwie rzeczy?
Przedstawiam wam kilka filmów o modzie lub z modą związane.

1.Diabeł ubiera się u Prady

Film o powiada o zwykłej dziewczynie która wchodzi w świat mody. Andrea po studiach chcę być redaktorem w The New Yorker. 
Dostaję pracę w modowym magazynie Runway gdzie niektóre  dziewczyny są w stanie "zabić" za tę posadę. Dalsze losy bohaterki zobaczycie już w filmie. 

2. Coco Chanel (film z 2009 roku)

Jak możecie się domyśleć jest to film biograficzny o wspaniałej Gabrielle Chanel. Co więcej można powiedzieć? Nie chcę wam Spoiler'ować. 
Jeśli ktoś interesuję się modą musi ten film obejrzeć, bo opowiada o jednej z najsłynniejszych projektantek.Więc to jest największy powód dlaczego ten film warto obejrzeć.

3. Śniadanie u Tiffany'ego

Jest to jeden z najsłynniejszych modowych filmów.
Tiffany to dom jubilerski. Holly, która zawsze przed  budynkiem spożywa swoje małe  śniadanie, jest to  marzenie. Dziewczyna wyjechała ze swojego rodzinnego miasta, zmieniła swoje imię oraz zostawiła męża. Po to żeby podbić New York.






4. Wyznania Zakupoholiczki

Tytułowa zakupoholiczka ma na imię Rebeka. Nie zarabia dużo pieniędzy, ale jednak często robi zakupy i to w najdroższych sklepach. Co powoduje że ma na koncie nieustanny debet.Pewnego dnia staje się niemal gwiazdą telewizji.




5.Dior and I 

Jest to film o domu mody Dior. Marka założona przez niego  do teraz wyznacza trendy. ..Dior and I pokazuję od tyłu, kto pracuje na sukces marki. Ten film również przedstawia jak tradycja jest połączona z nowoczesną modą.

6.Manekin

Jonathan Switcher projektuje okna wystawowe w domu handlowym. Pewnego razu jeden manekin ożywa i pomaga mu w jego pracy.  Manekin w obecności jego, jest człowiekiem a kiedy są inni ludzie zamienia się znów w manekina. Jak by tego było mało Jonathan zakochuję się w Emmie- manekinie.

7.Modelka

Tancerka w nocnym klubie postanawia zostać gwiazdą Brodwayu. Bierzę udział w kastingu na modelkę i zostaję pokazana na okładce znanego magazynu. To ogromny postęp w jej karierze.



Komentarze

  1. Wszystkich filmów nie widziałam, z tego co widzę miałam możliwość obejrzeć "Diabeł ubiera się u Prady" "Śniadanie u Tiffany'ego" "Wyznania Zakupoholiczki" i z te trójki najlepiej oglądało mi się pierwszy film. Nie za bardzo lubię taki rodzaj, ale bardzo miło przy nich spędziłam czas :) Myślisz, że w 2018 roku będzie następny film modowy? Pozdrawiam serdecznie, Aleksandra z bukku-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się że w 20018 roku nie będzie, za to myślę że będą po 2010 :) Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawy, interesujący i bardzo przydatny post ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałem do czynienia z żadnym z powyższych propozycji. Obił mi się o uszy tytuł '' wyznania zakupoholiczki'' Wydaje mi się że takie filmy mogą być naprawdę inspirujące :)
    pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wyznania zakupocholiczki! Jak zobaczyłam tytuł modelka to pomyślałam o całkiem nowym filmie, który szczerze Ci polecam :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko Wyznania Zakupoholiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarze wszystkie filmy ale oglądałam tylko ten pierwszy, bardzo ciekawy post :) Pozdrawiam
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam większość filmów z Twojej listy. Muszę nadrobić kilka ;) świetny pomysł na post! Pozdrawiam
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać ale oglądałem tylko Coco Chanel, gdyż
    Audrey Tautou to jedna z moich ulubionych aktorek :) Już wiem że muszę nadrobić resztę pozycji z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, żadnego z filmów, ale chętnie jakiś obejrzę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko wyznania zakpoholiczki i sniadanie :D Z chęcią zagłebię się w resztę :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Diabeł ubiera się u Prady" - to zdecydowanie mój numer 1.
    "Wyznania Zakupoholiczki" trochę mnie denerwowały, ale wytrwałam do końca ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty