BACK TO SCHOOL #2 - STRADIVARIUS

Dzisiaj przedstawię wam kilka moich propozycji co możecie kupić w Stradivarius na powrót do szkoły czy  pracy.


1.Koszula z chokerem

Ta koszula jest idealna dla każdej dziewczyny ponieważ będzie pasowała do look'u eleganckiego jak i do luźnego. Cena tej koszuli to 69,90zł.



2.  Długa koszula z elementem haftu. 

Kto czytał mój ostatni post ten wie że bardzo modne w tym okresie są ludowe elementy na ubraniach, co pokazuję nam ta koszula.  Cena:99,90zł                                                                                              

3.Koszula w paski

  To ubranie powinno się znaleźć w szafie każdej kobiety. Ma bardzo ładne i delikatne kolory. Chociaż koszula jest również w innych wersjach kolorystycznych. Kosztuję 49,90 zł
 

4. Spodnie

Spodnie w Stradivarius  są piękne więc pokaże wam moich faworytów:
Cena: 69,90 zł
Cena: 69,90 zł
Cena: 89,90 zł

Ostatnie spodnie spodobały mi się najbardziej ze względu na uniwersalny kolor i ciekawy krój.
 Cena: 89,90 zł


5. Kurtka oversize

Ten model kurtek jest po prostu hitem więc trzeba mieć kilka takich w swojej kolekcji.


6.Kurtka z barankiem

Pomimo tego że chcemy wyglądać modnie to trzeba ubierać się też ciepło. Ta kurtka zapewni wam obie rzeczy.


7.Sweter

Robi się coraz chłodniej więc trzeba zadbać o jakiś ładny i ciepły sweterek. W stardivarius dostaniecie taki za 69,90 zł.
 



8. Bluza

Bluza jest również ważnym elementem jesienno-zimowej garderoby. Taka kosztuję tylko 59,90zł.


9.Plecak

 Pomimo tego że uczniowie zapewne mają już plecaki to można kupić dodatkowy  mniejszy na wycieczki itp. Ten ma bardzo podobne wzory do koszuli którą mogłyście zobaczyć wyżej. Cena tego pięknego plecaka to 69,90.

10. Szalik

Szalik do nieodłączny element zimowej stylizacji. Dlatego możecie kupić już taki za 59,90 zł.

Uwaga !!! Pod tym postem możecie napisać propozycję do kolejnego wpisu. Każdą propozycję którą wezmę od was, napiszę kto był pomysłodawcą. 

Również chciałam poinformować że posty teraz będą pojawiać się w niedziele, a nie w poniedziałek jak to było do tej pory :)  






Komentarze

  1. Super stylizacje, choć koszula w paski najbardziej mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadła mi w oko koszula w pasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się bluzka z chokerem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy. Najbardziej przypadła mi do gustu propozycja numer 2 :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Także nie wyobrażam sobie życia bez plecaka :) Super ciekawe te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Post przyjemny i przydatny. Może skorzystam, a temat to może jakieś jesienne ubranka, bluzy coś w tym stylu. Przydałyby mi się stronki, gdzie moge znaleźc fajne bluzy do szkoły i nie za drogie.
    Myślę że jeszcze zajrzę do ciebie :D
    A ciebie zapraszam, abyś zaglądała czasem do mnie. W weekend pojawi się nowy rozdział :D
    Pozdrawiam :)
    https://historiainnegoswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze spodnie są dla mnie świetne, sama bym je kupiła. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Propozycja numer jeden bardzo trafiła w moje gusta :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Kupiłabym wszystko Hahah 😍 Pozdrawiam serdecznie ! Aa i oczywiście fajny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś ciekawe rzeczy, zielone spodnie wpadły mi w oko :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O DWA DŁUŻSZE KLIKI? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się koszula z haftem, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis. Przypadły mi do gustu spodnie i koszula w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka z elementem haftu oraz kurtka z barankiem? Roztopiły moje serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizację mi się podobają! Świetne są! Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://nowosadzik.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  15. trzy pierwsze pozycje super, torebeczka i kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ubrania💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam rzeczy ze stradivardiusa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty