BACK TO SCHOOL - H&M

Powrót do szkoły to jest jedna z  najbardziej emocjonujących momentów. A dzisiaj pokaże wam co ciekawego możecie kupić do szkoły w sieciówce H&M.

Każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie kilka jednokolorowych  bluz które będą bazą  do szkolnych look'ów.  Możecie kupić taką za jedyne 39.90 zł i to w pięknym burgundowym kolorze (dostępne są też inne kolory).

Zwykłe t-shirt'y  nigdy nie wychodzą z mody ponieważ prawie do wszystkiego pasują a w
szczególności kiedy mają jakiś mały detal jak ta kieszonka na piersi w   H&M dostaniecie taką za 29.90 zł.

Spodnie to bardzo ważna rzecz i powinniśmy mieć kilka par spodni na nowy rok szkolny. Cena to 79.90 zł.


Spodnie z kwiecistym motywem będą idealne  ponieważ wprowadzą nas w letni klimat szczególnie że kosztują tylko 79.90zł
Czas dodać trochę dziewczęcości dlatego spódnica będzie idealna. Jest czarna czyli będzie pasować do eleganckiego look'u jak i do totalnie luźnego :D Cena to 39,90 zł.


 Naszywki są bardzo modne. A co jeśli dodać je na buty? To idealne połączenie a w H&M  takie buty kosztują tylko 99.90zł.

A co jeśli nasza stylizacja jest już pełna i dodanie jakiegoś elementu będzie przesytem? Trzeba kupić zwykłe sportowe buty. Cena to 99.90zł.

Kiedy jest nam zimno to powinno się  założyć kurtkę. Iż że czarny pasuję do wszystkiego to powinniśmy zakupić w takim kolorze kurtkę. Kosztuje jedynie 149,90.

Różowy kolor będzie idealny na wasz nowy plecak. A gdzie go kupić? W H&M są cudowne plecaki i w bardzo niskich cenach. Kosztuję 129.90zł.
Za to ten kosztuję tylko 59.90 zł.
Czarny plecak będzie równie piękny dlatego pędźcie szybko ale zanim to zrobicie zobaczcie to co ja mam wam do pokazania.

79.90 zł
69.90zł

149.90zł
Okej, to tyle. Mam nadzieje że moja propozycja się wam podoba i skomentujecie ten post. Pozdrawiam :)



















Komentarze

  1. Fajny, minimalistyczny blog ;) Trzymam kciuki za następne wpisy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy plecak - mega !!! :D dopisuje do listy must have :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykły t-shirt z kieszonka to podstawa! Pasuje do wszystkiego i wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam,że H&M ma taki duży wybór, plecak jest przepiękny tak samo jak i spodnie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne że sieciówki mają taki wybór prawda? Dlatego kocham sieciówki :)

      Usuń
  5. Nie lubię T-shirtów z H&M, ponieważ nigdy nie podobała mi się ich jakość, ale inne ubrania, dodatki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie t-shirt są samej jakości ale czasem są na prawdę badziewne ;)

      Usuń
  6. Mogę powiedzieć co do plecaków, widzę że preferuje się inne plecaki niż jak ja chodziłem do gimnazjum czy też do podstawówki. A co do butów to chyba jak wszędzie królowały chalówki lub trampki. tak zwane albo jak w średniej szkole też klapki. A teraz widzę moda się zmienia dynamicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, pewnie dlatego że w dzisiejszych czasach nawet Polska chcę ubierać się modnie ;)

      Usuń
  7. Pierwsze spodnie ladne ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoła już za mną ale życzę miłego do niej powrotu. Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten pierwszy plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta kurtka. pasuje nie tylko do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. plecak zawsze jest fajnym wyborem;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pierwsze spodnie są mega.
    kochaneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się zaopatrzyć w jakieś kilka ciuchów do szkoły ;) Super propozycje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę bardzo fajne propozycje : ) wszystko jest minimalistyczne ale urok tkwi w prostacie : ) różowe spodnie +szary t-shir+białe buty i Look pierwsza klasa : )

    OdpowiedzUsuń
  15. po tym co tutaj zobaczyłam musze koniecznie wybrać się do h&m, zazwyczaj korzystam tam z promocji, jednak udostępnione przez Ciebie ubrania sa w mega przystępnych cenach!
    pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś akurat dla mnie. Muszę zajrzeć na stronę H&M i może coś wybiorę. Fajny post i ciekawy.
    Do zobaczenia. Napewno zajrzę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty