MODNE UBRANIA Z SIECIÓWEK

Na samym początku chciałabym przeprosić że nie było postu z powodu mojego internetu, żeby takie rzeczy się już nie zdarzały posty będą się pojawiać co tydzień, ale nie w określony dzień tygodnia.

W dzisiejszym poście pokaże wam znowu rzeczy z sieciówek, ale za to  bardzo modne  na ten sezon.

Koszula w ludowe hafty

W poprzednim poście mówiłam o tym i jeszcze w poprzednim. Ta koszula jest bardzo elegancka jak i nie. To zależy do jakiej stylizacji ją założymy.  Stradivarius Cena: 89,90 zł.

Kurtka z elementem panterki

Pomimo tego że nie lubię panterki to postanowiłam dodać ją tutaj bo na pewno znajdą się osoby które ubóstwiają ten wzór. H&M Cena:399,00

Spódnica w kratę

Nasza nieśmiertelna krata znowu do nas wraca, a ta spódnica wygląda cętkami oszałamiająco.
Zara Cena:139,00

Bluzka w kropki 

Gdyby nie te kropki bluzka wyglądała by nudno a tak to nie wygląda banalnie. H&M Cena:149,90.

Garnitur

Mnie ostatnio bardzo spodobały się marynarki które są również modne w tym sezonie. Zara Cena:349,00

Srebrna spódnica

Piękna ołówkowa spódnica jest idealnym rozwiązaniem na ważne wyjścia, a do tego w tym kolorze.H&M Cena: 69,90.

Jeansowa kurtka

Kurtki jeansowe są bardzo długo w modzie a  w tym sezonie szczególnie. Zara Cena:249,00.

Czerwony sweter

Kolor czerwony króluje w tym sezonie. Częstą możemy spotkać go w grubych swetrach.  H&M Cena:199,00.








Komentarze

  1. Ta pierwsza koszula bardzo przykuła moją uwagę jest idealna <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. takie srebrne ubranie przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie przepadam za panterka, zwierzęce wzory nigdy mi nie odpowiadały.

    Pozdrawiam,
    www.mocnosubiektywna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnice w kraty to bym kupił mojej dziewczynie bo lubi takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, a koszula w hafty i srebrna spódnica - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza koszula piękna :) obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza koszula jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty